Potrzebujesz:

na około 3-4 porcje

  • Tofu – 180g
  • Cebula – 1 sztuka
  • Marchew – 1 sztuka
  • Oliwa z oliwek – 10g
  • Passata pomidorowa – 400g
  • Przyprawy: łyżka sosu sojowego, suszony czosnek, papryka wędzona, bazylia, oregano, sól, pieprz, opcjonalnie płatki drożdżowe
  • Do podania: pełnoziarnisty makaron spaghetti, parmezan i świeża bazylia

 

Wykonanie:

Tofu rozgnieć widelcem, przełóż do miseczki i przypraw sosem sojowym, suszonym czosnkiem oraz papryką wędzoną (jeśli masz, dodaj nieco płatków drożdżowych). Tak zamarynowane tofu odstaw na chwilę na bok. Na oliwie podsmaż posiekaną cebulę. Kiedy się zeszkli, dodaj tofu i smaż chwilę. Następnie dodaj startą marchewkę, passatę pomidorową (lub pomidory puszki) oraz przyprawy (bazylię, oregano, pieprz i sól). Gotuj na średnim ogniu około 20 minut, aż sos zgęstnieje. Ugotuj makaron, podaj z sosem, parmezanem i świeżą bazylią.

 

 

Kategorie: ZDROWE PRZEPISY

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.